Senistest silma jäänud poliitreklaami kampaaniatest on mulle sümpaatseim IRL'i oma. Mitte, et ma pooldaks absoluutset protektsionistlikku majandusmudelit, millele selline suhtumine pikemas perspektiivis viib. Aga on värskendav näha, et poliitreklaam ei tee tühje sõnu majandusprogrommist (oravate jube veebikampaania) rääkimata üritamisest petta välja võimalust valimissüsteemi sedasi pöörata, et see enda erakonnale kasulikumalt välja kukuks. Oma poliitiliste lemmikute kampaaniaid põle ma veel näinud ka, ausaltütelda.
Huvitav, et Eesti kõige rahvuslikumalt positsioneeritud erakond kasutab nimena otsest ingliskeelest tulenevat kolmetähelist kombinatsiooni. Samas see kombinatsioon - tõlkes "päris/tegelikus elus" - on ju mõistlik ja erakonda heas valguses näitav samuti. Ometi ... ilmselt jätkan oma traditsioonilist poliitilist kurssi ja soovitan kõigile teistelegi. Väike kurss vasakule ning võimaluse andmine erakonnale, kel pole ammu-ammu vähimatki võimalust olnud end poliitiliselt teostada. Antud ainult võimalus kõvasti rahandusministeeriumi kaudu kärpida.
Väikseid dokumenteeritud imesid #1
-
Kui mõnus võib olla värskelt pesust ja kuivatist tulnud lemmik-froteerätik,
kui sellesse vajutada oma nägu...
6 aastat tagasi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar