teisipäev, 30. mai 2006

Veski meistri

M.'i (vt tagasi bloogis kommentaare) teate peale otsisin täna poodides. Viies pood oli Herne pood, aga valik oli kehvem, kui Ujula konsumis või Raatuses või Kaubahallis või Kaubamajas. Ardi soovitas Feenoksit, kuid teele jäi Veski toidupood, millest olin juba pea mööda läinud, kuid siiski - oli kaks pudelit. Kahjuks teiseks raha ei jätkund. Jagasin korbivendadele suurema osa, aga mu tühja kõhu peale mõjus ka tugevasti.

Aga ... kellel ikka on omanimeline viin? Tuleb vist kastiga ostma minna, Kuna mul telekat pole, siis ma ise ei teadnud. K. ütleb, et lasnas pidi popp ka veel olema.

4 kommentaari:

don Digimon ütles ...

osta parem kohe kast või kaks ära, kes teab kui kauaks nii poppi brändi turul lastakse käibida - lööb veel Laua Viina ja Viru Valge üle... :P Konkurenti ju kardetakse.

Aga maitseomadustelt oli täitsa OK, ja plastmassi järgi ka ei lõhnanud nagu Vodka Vera ja Vodka Jura (mõlembid on eesti tooted muuseas:P)

Aga õige. Jooge rohkem viina ja vähem õlut. Esiteks kulub vähem raha, teiseks on tervisele kasulikum ja kolmandaks ei tee paksuks ka. Ja neljandaks pole pohmell nii jube - no kurat seda teab mitu effing erineva pikkuse ahelaga -ooli seal õlles on (no alates metanoolist ja lõpetdes propanooli või isegi buta- ja pentanoolidega, saati siis puskariõlidest rääkimata!)

Pff! Kui nii mõtlema hakata, siis kuidas me üldse seda solki - mille nimi on õlu - juua saame ning mille ülistuseks on pooled lauldavaist lauludest? Hämming... kuulutaks õige õllevastase sõja?

lontu lõvikutsu ütles ...

Ma võtsi jah kaks poolest veel ja tõin omale Muhku kaasa, et suveks varu oleks. Lõpeks suvepäevad ja ällipäevad ja mis kõik päevad veel ees uotvad.

don Digimon ütles ...

kaks KASTI, mitte kaks POOLEST!
muidu saab veel enne omikut otsa ja kust sa keset ööd siis keset Muhut seda viina ikka leiad või mes?

lontu lõvikutsu ütles ...

No arvestades seniseid kogemusi, siis mu külalistele jätkuks ka poolest kastist viinast terveks nädalaks. Külalisi lihtsal vähe ja needki tihti rohkem õlle-veini-siidri sõbrad.
Aga ma hangin kindlasti juurde. Järgmine (ja viimane) kord toon veel kaks ja ehk leiab saare pealt ka juurde.

Minu blogide loend