pühapäev, 2. juuli 2006

ülesanne täidetud

Kolm peamist Tartusse tuleku eesmärki said täidetud. Isegi see isiklikumat laadi asi läks 100% korda. Aga ADSL'i filter on kadunud asjade hulgas.

Eila sai T. ja A.'ga jalutatud linnas - T. oli üsna ärritunud A. poliitiliste seisukohtade üle, mõned T. mõtted tundusid ka mulle suisa vastukarva olevat, kuigi ma end vahelduva hooga ikka vasakpoolseks pean. Kolhooside likvideerimist toetan ma ometi, samuti ei seosta ma Mart Laari mingite otseste pahategudega, kuig eks ta tegevus võis mõnest nukast ehk veidi kaugemale minna, kui vaja oleks läinud, kuid üldiselt võis kõige sellega siiski rahule jääda.

Täna veetsin kolm tunnikest linnas - jälgisin veidi mõne tuttavaga toda tobedat rongkäiku ja sõin seejärel Maailma tänvakohvikus päeva ainsa roa. Polegi enne üksi väljas sööma juhtunud.

Homme hommikul - 745 - buss 149 - kes soovib, see on teretulnud ja tuleb kaasa ning istub kohale number 25 - minu kõrvale, et veeta 5 tundi bussisõitu ja praamil loksumist. Huvitavamalt.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

väga tubli :))

Minu blogide loend