pühapäev, 4. märts 2007

Kui on probleeme eelistustega, siis viska valimiskabiinis münte.

Mina sain sedasi viimse dilemma lahendet.

6 kommentaari:

tikker ütles ...

peaasi, et münt keskerakonnale ei langenud ;)

lontu lõvikutsu ütles ...

Parem on enne välistamise meetodil alles jätta paar kandidaati. Saab piirduda ühe mündiviskega - muidu mammid selja taga modustavad järjekorra ja sina muudkui loobid münte ja kõlistad ja kõlistad ... ähvardab lintšimiseks minna, sest mammidel on ju turule kiire (ja nad ei saa aru, miks valimisjaoskonna juures pole hea parema pühadekraami müügiletti nagu vanasti).

Hundioru Nirti ütles ...

Ma ei käinud üldse valimas, põhjuseks see, et ükski inimene ei tundunud olevat seda väärt ja erakondade valimisplatvormid ei äratanud ka usaldust või kutset valida.

Kas ma olen riigireetja?

lontu lõvikutsu ütles ...

Ei, Sa ei ole riigireetja, igal ühel on demokraatlik õigus valima mitte minna.

Kas Albaanias saavutati 99,9999997 protsendine valimisaktiivsus? Keegi viimane joodik jättis valima minemata ... kunagi õndsal kommunismi ajal.

Unknown ütles ...

Nuh, ainult hääletamata jätmine võtab ära moraalse õigustuse pärast valitsuse üle viriseda ;)

Anonüümne ütles ...

Huvitav võte (:

Minu blogide loend