pühapäev, 5. märts 2006

Ma tahaks lennata

Ma tahaks lennata,
tunda kõrgtehnoloogilist põrgumasinat enda kätte all,
taltsutada draakonit,
panna tema järelpõletid sülgama leeke,
tõusta pilvedesse,
jätta kaugele maha maa
ja ignoreerida kõike madalat ja maist.
Ja manööverdada ja pöörelda,
välja keerata ning tunda neid G'sid.
Sihtida kõiki,
kes üritavad mu eksistentsi kahtluse alla seada,
täristada nende suunas kiirlaskekahurist
ning saata teele infrapunakiirgusest juhinduvaid rakette.
Olla samas ise nähtamatu ja kättesaamatu.
Võibolla öös,
kauge vaenuliku ja võõra kohal.

Ma tahaks ühte vana-vana lennusimulaatorit tagasi,
aga ma ei leia plaati.

Aga tegelikult koostasin ma ju ettekannet/slaide rahvusvaheliste suhete tarbeks. (Uskuge või mitte, aga need asjad on omavahel seotud)

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend