reede, 10. märts 2006

Message no. 74

Author: Madis Veskimeister (MadisVeskimeister)
Date: Friday, March 10, 2006 16:16

Kas mõni rühm midagi lahedat ka plaanib teha? Mingit simulatsiooni/mängukest? Ma olen siin tõenäoliselt kõige matemaatikakaugem isik kogu aine võtjate hulgas (bakalaurus semiootikas ja ajaloo magistrant) ja tahaks midagi suhteliselt matemaatikakauget ning huvitavat ühiskonnastatistilisel/ulme/alternatiivajaloo vallas.

Endal on teatav aastaid vana kinnisidee Master of Orion 2 laadsest asjast/mängust. Võib piirduda ainult lahingu osaga - objekt taevakeha, mille järglasteks on täht, planeet, ringmaailm, laev. Laevastik koosneb warpmootoreid omavatest taevakehadest, laevadel/planeetidel on ehk meeskonnad, kelle oskused mõjutavad nende toimimist. Laevadel/planeetidel on mootorid, erisüsteemid, laoruumid resurssidele, kaevandused, tehased jms. Lihtsa kasutajaliidesega ja käigupõhiselt saaks siis anda käske ja neid viidaks ellu. Jap - keeruline. Aga siiski minuarust huvitav ja uhke. Kui keegi midagi sarnast disainida tahab, siis oleksin käsi liituma. Kuivõrd ma ei tunne end kõige tugevamana ise kogu koodi kirjutama (küll ma olen paar-kolm aastat tagasi teinud sellise asja kirjutamise katseid pascalis), siis ma esialgu ei julgeks päriselt rühma juhtimist enda kanda võtta.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend