reede, 2. juuni 2006

Kvantgeneraatori plahvatus

Täna pannakse mulle OOP sisse. Kõigi eelduste kohaselt B (praegu on 79,5 sees ja 10 on võimalik juurde saada). Õnneks või kahjuks oli eksam oluliselt raskem, kui ma jooksva töö põhjal oletasin. Võibolla jäi üks kahest eksamiülesandest kiirustamise tõttu kogemata kompileerumatu, sest sain vaid kolmandiku võimalikest punktidest.

Aga ma plaanin oma OOPi rühma projekti jaoks kodulehekülje organiseerida. Mul on selleks luba olemas. Esialgu lehekülge pole, aga täna laadisin üles mõned failid:Ja muidugi suured tänud rühma kolmele ülejäänud liikmele! Ilma üheta teist poleks see asi lihtsalt võimalikuks saanud!

(täiendus 23.06.06)

Panen välja ka viimased versioonid:
(sessi ajal pole tegelikult palju täiendatud, aga mõned asjad siiski)
(täiendus 26.06.06)

(täiendus 4.06.06: uuendatud jar (progressrelease): nüüd laeva statistikas ka torpeedode poolt tehtud tapmiste eest punktid ja lisaks tõime sisse relvade laskekauguse - enamik lahingust on nüüdsest torpeedode otsustada)

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend