neljapäev, 1. detsember 2005

Sa vaatad ...

Sa vaatad ... ja tema kaunid silmad jäävad pea täpselt sinu horisondile suunatud pilgule ette.
Sa tunned, et ta on sinuga võrdne - mõnes asjad parem ja mõnes halvem, kuid kogusummas võrdne.
Sa imetled südamest tema paremusi ja ei hinda enda edu teistes asjades rohkem väärt olevaks kui tema häid külgi. Kuid tema teeb sama.

Ma hakkasin kord arvama,
et ideaalne sobivus on see,
kui te mõlemad kukute üksteisest pidevalt mööda justnagu kaksiktähed taevas,
kuid kunagi ei kuku päriselt üksteise sisse ega lenda laiali nõnda, et gravitatsiooniline side teie vahel kaob.

Te räägite üksteisest mööda,
te mõtlete üksteisest mööda,
aga te ihaldate üksteist,
te hindate ... te ...

(ma kirjutasin uue ideaalse kokkusobimise teksti orkuti omal)

2 kommentaari:

ruudu ütles ...

-muigab-

ära isegi küsi miks.

lontu lõvikutsu ütles ...

Hei! Sa ju tead, et ma olen naiivitar (:

Minu blogide loend