pühapäev, 8. juuni 2008

Mulle tehti täna kompliment.



Jõudsin Vambola peatusesse ja peatuse taga jalutas edasi-tagasi korralikult riides hallide juuksesalkude ning tugevate prillidega keskealine mees. Jalutas ja pomises. Muuseas midagi umbes nii: "Mul on kirves ja ma tapan teid kõiki!"

Okei, igaks juhuks hoidsin teist silmanukast valvel ja viibisin klaasitaga varju all. Trolli peal, nii minut peale peatusest välja sõitu vaatasin korra ümberringi ja tagapingilt kohtasin taas iserääkija pilku. "Mis passid, jah sina - keemiliste lokkidega juudipoiss seal!" kuulsin trolli taganotsast sõnu. Ilmselgelt tundusin ainus vähegi lokkis juustega meesolevusena trollis. Noh, kas just poiss - ka lähenen ju seitsme penikoorma saabastega keskeale. Igatahes tundsin end kõrvust tõstetuna, juudiks tituleeritud olla on ikka austav, kuigi kahjuks peab oma maarjamaaverd siiski madalamaks tunnistama. Noh, mitte, et juudid vahel ka sigadusi organiseerinud poleks, aga kes seda ei teeks! Igatahes on nad töökad ja ellujäämises meistrid... aga meister teadupärast meistrit austab!
Härra kukkus veidi hiljem tema kõrvale istunud vene vanaprouale - tugevate prillidega ja uhke kõrgele tõtetud soenguga daamile seletama. Too vaatas teisele otsa, aga ma ei kulnud, millest jutt käis. Igatahes - vatras ta vahetpidamata nii kaua kui teist nägin.

1 kommentaar:

Wikmanipoisilik džentelmen ütles ...

Eestlased on sotsiaalselt nii võimekad ikka :D

Minu blogide loend