kolmapäev, 4. märts 2009



Küll meil aga planeeritakse! Igati tore algatus, et Laagri ümbert Tabasallu maantee tahetakse teha. Lisaks sellele on plaanis väike varane sissesõit Sauele (hall all pool). Kokku kolm uut viadukti ja kolm jala või kergliikluse tunnelit Pärnu maantee alt läbi Laagri ja ringtee/Saue vahel. Mmmm! Minu arvates oleks küll palju kiirem Pääsküla jõe järgne Laagri sissesõit ümber mitmetasandilises teha, aga selleks pole seal pea mingit ruumi. Ka oleks vaja kergliiklusteed puiki raudteed Sauelt Laagri taha, Tabasalu tee peale ja põhjapoolt Laagrit otse TTÜ kanti. Vat see oleks äge! No, tegelikult võiks seda pidi ka väike tavaline maantee kulgeda, sisuliselt juba kulgeb, aga teinepool raudteed, veidi eemal Padula juures.

Ahjah, KProjekt on asja taga, loodan, et nad K-nõmedikega seotud pole.

Minu rattateevisioon siis (teisi teid arvestamata):

2 kommentaari:

r2ndrott ütles ...

aga miks sa enda kodu pole kaardi peal ära märkinud?

lontu lõvikutsu ütles ...

Miks ma peaks? Ega ma kante uksetaha ei taha saada :)

Minu blogide loend