neljapäev, 31. detsember 2009

Eetilisel reklaamil ebaeetiline vorm

Vigisen sel korral ühe Eesti suurema uudisteportaali üle, mille Operaga lugemisel ma vahel ka reklaami vaatan. Teistes arvutites on kenasti ja turvaliselt AdblockPluss peal ja ei pea vahtima midagi. Aga vahel on hea pilk peale visata ... nüüd siis on teist päeva väljas ilmselt heategevuslikult näidatav reklaam, mis kasutab ebaeetilist kontseptsiooni - "sul on uus sõnum" ja edasi järgneb reklaamil emaili vormis tekst piltidega. Pildid vahelduvad, "new message" reklaami ülaosas vilgub ka tsüklis. Okei, probleem iseenesest on ju akuutne - haruldast haigust põdeva lapse ravi võiks siiski aidata ... muidugi peaks seda Haigekassa tegema, keda siin reklaamil ka sarjatakse. Aga siiski - kas on õige paista reklaami millegi muuna kui see on? Siin juhtumil saab õnneks küll ilmselt isegi iga (veidigi itteadlik-) laps aru, et tegu pole sõnumi, vaid lihtsalt pildi/reklaamiga, aga segaduse tekitada üritamine on siiski kuritahtlik.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend