pühapäev, 13. märts 2011

Flickr'i pildid kaardil



Oli siuke väike ülesanne, et panna Flickrisse pilte, geopositsioneerida nad ära ja teha neist oma kaart. Selline siis minu oma, kuna ilmad on kehvad ja ajaga kitsas, siis valisin mõned paremini lokeeritavad pildid oma arhiividest. Kuna mu valik oli geograafiliselt küllalt juhuslik, siis jääb kaart küllalt väikseks ja paljud pildid on liiga lähestikku. Huvi võiks pakkuda Koguva kant, paar pilti on Saue mõisast, Tallinnast ja üks ka Tartust. Mingit erilist seost siin ei ole, minu kolm põhilist asukohta lihtsalt elu jooksul.

Muide, on olemas ka selline teenus nagu Panoramio, millesse laetud pildid võiksid näidata kohti ja kui nad seda teevad, siis lisatakse nood pildid Google Mapsi ja Earthi piltide kihile. Minu sealsed pildid saab siit kätte. Tõsi, kuna tegu on peamiselt Google kaartide piltidekihi täitmise allikaga, siis ei ole seal kõige etem eraldatus, mida oleks tarvis ehk õppematerjalide pildikollektsioonide loomiseks. Samas siltide lisamine on olemas ja pildid, mis kaardile ei sobi jäävad ka alles kenasti.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend