Jäin vähe hiljaks liigutama hakkamisega ja tulenevalt ekspressrongi graafikust maha jäämisega valisin ekspressbussi - kallis lõbu - eriti vähe sõitjaid rongiga umbes samal kellaaal. Bussi eeliseks on pimedus ja võimalus magada. Püüdsingi, kuigi vanaisa ja lapselaps pink taga pool üle vahekäigu vestlesid liialt elavalt nii suhetest kui tehnoloogiast (peaasjalikult vajas vanem mees nõuandeid/lisateadmisi). Laste tunnikontrolli koju koostama minev neiu rääkis, kuidas ameerikas 95'e aastane daam räägib oma "mehest" ka kui "boyfriendist", meil siin lihtsalt olla veidi harjumatu (alla kolmekümnestegi korral).
Lennujaama ees otsiti kanalisatsiooniluukide aluseid läbi demineerjate poolt. Iga mõnekümne meetri tagant paar politseiniku, igal pool sinivalged autod. "Laupäeva keskpäeval sõitsid Tallinna lennuväljal hiidveolennuki Hercules kõhust Eesti pinnale president Bushi korteeži (turva)autod, kirjutab SL Õhtuleht." kirjutab tobude teksti valimatult ümber peldikuseinaportaal. Hercules on ju ometi kerge 60-100 sõduri vedamiseks mõeldud turbopropelleritega lennuk - hiid ei kõlba kasutada ka tema noorema ja suurema venna C-17 Globemaster III kohta, vaid ehk ainult Air Force One (ehk Boeing 747) või C-5 Galaxy kohta, millised muide on mõlemad ühe transtpordilennuki võistupakkumise tulemused. (747 kaotas konkursi ja Boeing otsustas ta ümber ehitada reisilennukiks ja võitis sellega suurima reisilennuki tootja tiitli 40 aastaks. Airbus 380 on juba testlendamas ja tõenäoliselt jääb 747 ajastu vaid aastakese lühemaks kui neljakümnes juubel.)
Homme viin Tulilinnu arsti juurde - on teisel palavik - 80 kraadi maksimaalse pinge juures on päris jube!
Väikseid dokumenteeritud imesid #1
-
Kui mõnus võib olla värskelt pesust ja kuivatist tulnud lemmik-froteerätik,
kui sellesse vajutada oma nägu...
6 aastat tagasi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar