kolmapäev, 18. aprill 2007

Appi!!!

Lõik just saabunud emailist:
"Kirjutan Sulle, et teada anda teaduskonna/osakonna positiivsest otsusest
Sinu vahetusüliõpilaseks kandideerimise osas:) Tuleb tunnistada, et ma
ei ole veel jõudnud üle kontrollida teaduskondade/osakondade välja
valitud üliõpilaste arvu/õppeaja pikkuste vastavust ülikoolidevahelistes
lepingutes sätestatuga. Lepingud olid küll aluseks osakondade
koordinaatoritele, kuid ootamatuste vältimiseks tuleb mul siiski üle
vaadata, et kõik lepingutes kirja panduga klapiks."


(Teise poole pealt olen ma kuri-paha ja masenduses lauludega, sest mu ülimalt halb mälu ei suuda kuidagi sõnu pähe õppida vaid tahab neid parimal juhul ümber jutustada. Minu igakülgne austus inimestele, kes suudavad laule selgeks õppida ja neid esitada - veel hullem - koguni esitada neid samas end kõrval muuskikaga saates! Minu halb suhtumine enamikku muusikasse on muidugi teada, pariootlikud laulud saavad eriti piki päid ja jalgu! Piki päid ja jalgu ei saa iroonilised, huumoriga tehtud ning kannatustest/tunnetest rääkivad laulud, kui nad on hästi tehtud ja pole sisutühjad.)

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend