reede, 9. september 2005

Valekasutus

Ülikooli raamatukogu arvutivõrgu raskekujuline valekasutus lasub minu hingel. Lükkasin Tulilinnu lauale, panin kõrvale tuletraadi otsas karbi ja äsasin azureuse käima. Tuleb alla 80 kB sekundis, üles läheb 100'ga. Läks, viisakus mu hinges viis kiiruse veidi alla nüüd. 60 pealt jätkub küll.

Kiired päevad. Homme sõidan hommikul Muhusse, kui just ime ei juhtu ja ma juba täna ei lähe, aga enam kui kahtlane. Igatahes ootavad mind vanaisa lese matused. Kuigi võiks arvata, et ta mulle vanaema eest olnud oleks, siis mu ammu enne mu sündi surnud vanaema on siiski asendanud üks teine isik, kuid vanaisa lesk oli samuti kena inimene, oma 92 aastat elas täis ja täiesti patuta elu. Kuivõrd ta ise usklik oli siis võib ukuda, et teda ootab parim mida taevas anda võib. Nõnda mõtleb ka ristimata pagan minu isikus.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend