neljapäev, 1. september 2005

"Taas september käes ..."

Umbes sedasi hakkas peale üks omaegne Beep Shop Boysi (Saatpalu, teate, eksju) laul, ma loodan, et mäletate. Igatahes on mul raske päev olnud: sai käidud setumal ja toodud endale raamatud. Üks poiss andis isegi lille, mille ma küll sinna mha unustasin, sest "ma ei söö lilli" nagu meenub ühest teisest BSB laulust. Sai käidud esimeses loengus, toodud endale esimene wifiruuter (maksetähtaeg 10 päeva!!! juhuu - nipika tähtajaga polegi mul seni midagi olnud, aga eks nädala eest arvuti ostnud püsiklient võib nii mõndagi). Homme läheb juba tõsiseks tööks - 4 loengut, ühe parseldas mulle mu oma isa ja tänu sellele on nüüdpäev täiesti täis.

"Kursus tutvustab ja analüüsib ühinenud ja ühendatud Saksamaa ehk Saksa välispoliitilise mõtet. Märksõnad, mille kaudu see toimub, on Otto von Bismarck (1815-1898), Friedrich Naumann (1860-1919), Gustav Stresemann (1878-1929), Adolf Hitler (1889-1945), Konrad Adenauer (1876-1967), Willy Brandt (1913-1992) ja Joschka Fischer (1948), kes igaüks sümboliseerivad mingit etappi või perioodi Saksa välispoliitilises mõttes ja praktikas. Õppetöö aluseks on loengumaterjalid ja iseseisev töö kirjandusega. Kursus lõpeb arvestusega."

Aga kokku tuleb mul ikka vaid 15 AP'd, sest ühe aine eest saab kõik punktid alles kevadel. Peab midagi mõtlema, kuigi kahe koolitööpäeva ja isale kirjutamise kõrvalt läheb ausaltöeldes kitsaks.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend