kolmapäev, 26. juuli 2006

Solva teenindajat, mõnita!


Kes on süüdi Sinu tänases kehvas tujus? Ehk on seda selle poe müüja, kust täna hommikuse jäätise ostsid? Või teenindaja, kes parseldas Sulle tolle risu, mis maksis ränka raha ja järgmisel päeval katki läks? Loomulikult peab müüja vaatama ja mõtlema enne üheksa korda kui julgeb Sulle müüa miskit kraami. Kas oled tihti tundnud, et mõne toote või produkti eest küsitakse häbiväärselt palju krabisevat eriti kui arvestada selle toote olematut kvaliteeti? Selles kõiges ei ole süüdi mitte poe omanik või kauba valija, vaid teenindaja, sest tema vastutab oma näolapiga Sinu ees. Karista teda! Solva ja mõnita teda kui ta on hakkama saanud sigadusega! Või remondimees, kes Su auto putitamise eest kurja kogust ränga higi ja vaevaga teenitud raha küsis - ka talle on Sul õigus oma rahulolematust väljendada.
Nemad - teenindajad - on kõigest harimatud proled - väiksed mutrikesed kurjade kapitalistide masinavärgis, aga sellised mutrid, kellel kogu see masinavärk püsib ja auru kogub. Seega - karista neid - solva ja mõnita!
(Lugemiseks läbi huumoriprisma - viimane ostke lähimast hästivarustatud kauplusest hea teenindaja käest)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kes sulle sind röövis või kellel sa end röövida lasid? Või küsima siis sedasi: keda mõnitasid / keda solvata tahaksid?

lontu lõvikutsu ütles ...

eee, tegelikult eile rattaga kodupoole sõites - pakiraamil 50 meetrise juhtme pool, seljakotitaskus 10 meetrit telefonijuhet ja kokku 6 liitrit kahte erinevat pinoteksi - meenus see ammu närvil mänginud hea teenindus. lisasin juurde hea annuse antikapitalistliku meeleheidet ja kirjutasin siis lõbususega selle siin, mida mitte eriti tõsiselt võtta, aga siiski võib mõtiskleda.

Minu blogide loend