laupäev, 9. september 2006

Erilised päevad ei kordu.

Rõõm on omada pikki, aga päikselisi päevi.
Täis päikselisi kohtumisi - ammuste ja uute tuttavatega. Juhuslikult ja etteplaneerimata. Põhilisest ma ehk ei räägi.

Esmalt peale nelja tundi und (harjumuse ohver see inimeseloom) valus ärkamine. Kiire pooltund pakkides - jätkates tekli otsimist - ei õnnestunud. Tõttan trollile, millele kiirustas taas too eeldatavalt GAGi õpetajaneiu, keda olen ka eelmisel semestril maininud - kes pea iga kord sama trolli peale juhtus kui mina toonastel esmaspäevadel - ja ma lähen bussile ju vara.

Rongis loksumine ja magada üritamine.

Rongist väljudes kohtasin L.'i, kes sõitis koju töölt Tallinnas. Temaga koos kesklinna suundudes kohtas ta juhuslikult oma klassiõde R.'i, kes selgus olema sama R.'kellega tutvusin mina just hiljuti arvutivahendusel.

Siis - täna reetsin ma oma finantsteenusepakkuja - Hansapanga. Kuna selgus, et sampos pole internetipangas ülekandetasusid, kui lased sinna kanda palga, osaled teises pensi sambas ja kogumishoiust rakendad, siis tegingi selle hookus-pookuse.

Siis kaks loengut ja kaks teist loengut jäi õnneks ära. Loengus mainiti "lapsgeeniusena" B.'d (minu sõbra A. lõputöö hinde metsakeeraja). B. tuli mulle vastu kui pärastlõunal restorani M. astumas olin. B.'d ma muidugi ei tereta.

Püüdes joosta hilisõhtusele kiirrongile veendusin, et 10 minutiga raske kolimiskandamiga Kaubahalli juurest vaksalisse ei jõua. Viskasin püssi põõsasse ja lippasin automaadi juurde, et
raha võtta. Käisin veel isa juurest läbi ja lisasin mõned pagasi kotid. Ja - purssisin kaks ja pool tundi saksa keelt neiule välisüliõpilasele. Oh - oskaks paremini. Aga ehk proovin ikkagi tulevaks sügiseks end veel deutschlandi münsterdada.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nu ütle ikka tere talle, temast oli väga palju kasu tegelikult.

Nagu rääkisid, et maine on konstantne - kelleltki võetakse, kellelegi teisele antakse.

don Digimon ütles ...

SAMPO, SAMPO, SAMPO!
Juhhei, lõpuks ometi hakkavad gigandid põrmu langema. Jess.
Hansa ja Yhis - imevad,
Saku ja Tartu õlled - imevad,
Illusioon ja Tallinn - imevaaaddd,
Liviko ja Onistar - imevad!

Maha monopolid, tarbime alternatiive!

Sampo panka, koduõlut ja samakat, või siis Pärnut ja illegaal-piiritust morsiga, tarakani- ja jõmmikõrtsi, illegaardi ja rodeot, jne jne. Alternatiive on.

Muidu lõpetamegi elades õnnelikult süsteemis tööle-poodi-koju-voodi.

Muuseas, Tallinn ehk Loll-linn ehk Kilulinn ehk nn. Kultuuripealinn juba tuksub selles rütmis... tavaliselt ükski pidu üle 23 ei kesta ja siis on ka inimesed juba väsinud, sest järgmine päev on tööpäev ja tuleb kell 6 tõusta, et tund bussis tööle loksuda jne jne; ja nii iga päev...
Kas see ongi see (kuri)kuulus "cycle of life"?

kelbast peksis,
don D.

lontu lõvikutsu ütles ...

Illukas oli küll hea kino, kui ta ikka kino veel oli.

Aga elu nõiaring (alias cycle of life) hakkab mul keerutama tänasest - esimest päeva tööle.

Ja muidugi jagame monopolide vastaseid seisukohti.

Minu blogide loend