neljapäev, 21. juuni 2007

Plaan ratas lennukiga Kopenhaagenisse viia ja siis kell seitse kolmkümmend hommikul alustades terve päev sõita, et 200 km kaugusele sihtkohta jõuda ei ole vist kõige arukam. Muuseas jääb teele kaks üle 6 km pikkust silda, millel kiirtee kõrval kitsal ribal sõitma peaks. Ameerikas ollakse ratturite suhtes hullud ... isegi politseinikud - see ei tee samuti häädmeelt ja optimismi. Eesti lennukompanii nõuab ratta veo eest poole pileti raha - 550 kr - võtab ühele lennukile kuni 5 ratast ja kui saab üle viie, siis võid mitu päeva oodata seda, mil mõnel lennukil vaba koht tekkis, et sinu oma kaasa tuua. Ja taanlased ei tunnustavat rahvusvahelisi üliõpilaspileteid - rongipilet on seega kaks korda kallim ehk 600 krooni! Otsige nt sealt http://www.rejseplanen.dk Kastrup'i ja Horsens'i vahel liikuvaid reise.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Võib ju mõelda ka plaanile Kopenhaagenist ratas üürida? Kas ta rongipiletist odavam tuleb, ei ole muidugi kindel.

Ma ei usu, et Taanimaal ollakse ratturite suhtes hullud. Ise ma seal sõitnud ei ole (kunagi teen ära), aga hullude ratturite vahel Kopenhaagenis jalgsi laveerinud küll. Nendest seal puudust ei ole. Raudteejaama rattaparkla on igatahes muljetavaldav.

Anonüümne ütles ...

vt ka
http://www.cykelboersen.dk/prices.html

lontu lõvikutsu ütles ...

No Euro ja Taani krooni kurssi nad küll ei tunne - "1 DKK is approximately 7,5 € (June 2006)." - kui see nii oleks, siis maksaks end seal ikka väga sodiks.

Tegelikult tuleb ehk pigem ratas osta ikkagi - mõni kasutatud, aga korralik. Rikas riik - usun, et kasutatud rattaid saab hea hinnaga. Võibolla pean ratast kasutama seal tervenisti 7 kuud ju.

Anonüümne ütles ...

Tõepoolest. Kasutatud rattad ei tundu väga kallid.

http://www.dba.dk/

on kuulutusteleht, mis tegeleb ka selle teemaga.

Minu blogide loend