esmaspäev, 2. juuli 2007

Mulle tuli äriidee, riskantne küll, aga siiski. Aga ma käin selle nüüd siinsamas välja, sest kasu pole tast loota kahjuks. Investeerida ise ei jaksaks sellesse veel.

Nimelt võiks avada uue laevaliini (väljumisajad sadamatest ja sadama nimed) - 1800 Tallinn (või isegi algusega Helsingist kell 1400) - 0000 Kärdla, 0130 Heltermaa, 0400 Kuivastu, 1000 Kuressaare. Muidugi tasub laev ära ennekõike reisidel reedel, laupäeval ja pühapäeval tagasi. Aga tõendaks, et Eesti on ikkagi mereriik ja oleks vähem autopedendust Tallinn-Virtsu suunal. Saaks mõnusasti lõõgastuda hoopis koju sõites, mis siis, et aega võtaks tiba enam.

Käisin kodumail. Sain endiselt tööandjalt pileti naaberõues toimunud kontserdilegi.

Tagasiteel bussijuht saatis mind taha taas, et küll praamil arveldab. Saatis ühe järgmisest peatusest peale tulnud neiu ka. Mul jäi mulje, et neiu maksmiseni ei jõudnudki. Mulle muidugi meeldib, et maanteeröövel "Ljedoo" raha ei saa. Maanteelt ei tohigi maksu võtta. Hoopis silla peaks ehitama ... siis võiks ju ka maksta.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend