pühapäev, 29. juuli 2007

Mulle tuli veel see meelde, kuidas kella poole kolme ajal öösel Kopenhaagenis pikk ja veidi trullakas, kuid muidu hästi riides neegritar mazaašiteenuseid pakkus. Kui ma kiirelt keeldusin, siis küsis veel, et miks ja ma vastasin viisakusest, et raha ei ole ja tema teatas, et võib minusugusele kenale persoonile alet teha. Hehh.


Käisin hommikul lõpuks poes. Kahjuks tsekki ei anta kõigile kohe, vaid enamiku viskab müüjatar ära. Nii jäi minugi oma sinna, aga üldiselt ehk mäletan:
kõige enam ehmatas munade hind - 10 muna 16,95 - kaks ja pool või isegi rohkem korda kallim odavatest Maarjamaa munadest. Piimade rohkus hämmastas - viis erinevat piima sorti - mina eelistasin Arla Ekspres Letmælk'i. Tundus, et letmælk on tavaline, tõsi - 1,5 % rasva vaid, aga hind 6,50 - 13 krooni tetrapakk ei ole Eestist palju kallim (kuid Maarjamaal on ka head odavad kilepakid). 3,5 % on 7,50 - vb tarbin edaspidi seda, et mitte ise väga lahjaks jääda. Musta leiba on täitsa olemas, vähem valikuid küll - suhteliselt väike pakk tihket täisteralist musta leiba maksab 5,50 - mina ostsin odavamat ja mitte nii täisteralist, tõenäoliselt vähem haput ja musta, mis maksab 3,50.

Kokku tuli 84 kroonine arve, ilma alkoholita. Gaseeritud ja gaseerimata jookidele peaks vist eelistama kontsentraate - kontsentraatide hinnad on üsna sarnased jookidele, aga annavad ju meeletut mahu võitu.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend