laupäev, 29. detsember 2007


Olen vaikselt veetnud jõulud ja jõulu järgset ning eelset aega siin Dargøris Taanimaal. Jõulud on harjunult selline pere ringi aeg, eks siingi. Isegi mu majaomanikul käisid külalised - kupatas mu külmkapis seepärast ainult ühele riiulile, kuigi tavaliselt oli mul mõni asi ka teisel riiulil. Piiramised on ebamugavad.

Olen käinud kaks korda Kopenhaagenis pärast kooli asjade esitamist 20. detsembril. Jalutanud semude eestlastega linnas veidi, aga ei midagi erilist. Siinsed allahindlused on vahel ikka head ja üllatavad - Arla ekspresspiim 1,5 ja 3,5 % - keeratava korgiga tetrapakis oli 4 taani krooni (8 eeku) pakk, sai kohe lademes ostetud - 4 liitrit enne jõulu. Muidu maksab selline asi 8 krooni ja 50 ööri, seega tõepoolest soodne. Tudeng joob tavaliselt ikka 1,5 % säästu letmælki, millega olen juba täitsa ära harjunud - 5,95 on hind. Samadest piimadest tegin juttu ka augusti alguses Horsensis, vahepeal on hinnad natuke muutunud kahjuks. Ilmselt ka Eestis, nagu kuulda on. Samas ikkagi on siin tetrapaki piimad ilmselt odavamad või on siiski tavaline 1,5 v 2,5 % tetrapaki piim Maarjamaal alla 12 krooni veel?

Ühel vaesel linnaliinibussil oli tegu, ei saanud teine mööda äkki teest tõusnud postidest - ei tea kas mõni paat tahtis saada läbi silla alt silda tõstes või mis seal häda oli, igatahes buss oli otse sillal peal ja silla teise serva juures postide taga kinni.

Ja muidugi te teate ammu mu rõõmu kassidest ning nende piltidest!

Kaamera kaardilt laetud failidest neli olid miskipärast poolikud, aga taastamistarkvara tõi päevavalgeleka ühe täitsa hea pildi -

1 kommentaar:

Wikmanipoisilik džentelmen ütles ...

On väga üksik tunne või saad hakkama?

Minu blogide loend