esmaspäev, 4. veebruar 2008

No ka siis paar sõna Eurovisioonist. Ma arvasin, et sel aastal toimub see Helsingis, aga tundub, et ma eksin. Ei tea miks nad selle asemel asja hoopis Serbiasse tarinud on.

Igatahes - ega Kreisiraadio kambalt midagi eriti säravat ja head huumorit pole viimastel aastatel enam teinud küll (erinevalt kuldsetest "Sööklakett Võit on taasavanud oma uksed - soovime teile seaisu!" ja "Paadiõlle hind - 5 senti liiter, liisumisvõimalus!"), aga kahjuks rumal Eesti rahvas aastate eest hääletas parima Eesti eelvooru kandidaadi kunagi - Ooper põleb - välja. Vaene esitaja DeLuna ei saanudki tänu sellele Eurovisiooni kindlat võitu kätte ning masenduses ei jäänud vennal muud üle kui kokaiini vedama hakata. Noh, kas tunned endas süümepiinu, Eesti rahvas?


Minu aegade lemmikute hulka Eurovisioonil kuuluvad kindlasti Sakslaste oma "Üllar Jörberg" Gildo Horn ja "Ortopeedilised sukkpüksid", kes esitasid laulu "Gildo armastab teid". Veel enam aga muidugi kustumatu "Wadde hadde dudde da?" (Mis sul seal küll on?) Raabi Tehvani esituses (mitte segi ajada Eesti ajaloos olulist rolli mänginud vabadusvõitlejaga, 27. XI "1700 kohtus ..." ). Samuti mitte segi ajada ühe mu lemmiklaulja Max Raabega. Raabi Tehvan oli muide ka Gildo Horni loo sõnade autor! Vaeneke on terava keele eest pidanud ka maksma, sest leidis oma telesõus, et modell Lisa Loch'ile (Auk, saksakeeles) sobiks nime poolest mõni teine töö paremini.

Aga siiski - Leto Svet (pilditaustaks kõigi aegade halvim muusikavideo!) oli tänavustest paladest teistsuguseim, paneb jala tatsuma ja on seega täitsa tasemel. Ümisesin küll arsti juurde minnes ka "Mister Snowman, will you marry me?", aga tegelikult ma ei taha lumememmega abielluga ja ei saa ka aru lumememmega abiellumise ideest, st saab ruttu hakata toitjakaotuspensioni nõudma Eesti riigilt väe?

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend