teisipäev, 25. oktoober 2005

Korrata jäänud päev

Tõin täna kümme dvd toorikut ja kribasin ära paar seriaali, esimene toorik läks aiataha ka veel. Ja ostes tegi müüjaõpilane mulle märkuse, et mu pangakaardil puudub allkiri. Jah, juba pool aastat pole seda seal olnud, sest teller unustas mult seda kaarti välja andes paluda. Ja pangaautomaadid ei kontrolli allkirja olemasolu, kuigi võiksid. Ja müüjad ka ei kontrolli, juhul kui nad muidugi müüjaõpilased pole.

Ma ei mäleta, et kas ma olen virisenud oma bloogis juba NASA uue kuumissiooni üle. Ega virisemist iial vajaka pole, nii virisen uuesti. Nimelt too vana meeskonna orbiidile toimetamise skeem tavapärase kanderaketi abil on täiesti arulage osa. Mina soovitaksin tungivalt arendada välja pisike süstik, millise projektid on olemas (olnud) nii (Suurbritanial, viidet ei otsinud põhjalikult, aga ENE/EE sees oli ka olemas) Prantsusmaal kui ka Venemaal. Prantsuse Hermesest on ka kena renderduskraami näituseks. Ühesõnaga - Bush võtku aga nööbist ja maksku ESA kinni ja arendagu raudvara valmis.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend