pühapäev, 30. oktoober 2005

Otsused

Mulle meeldivad naised, kes oskavad otsustada ja kindlad olla oma otsustes.

Mulle meeldivad INIMESED kes oskavad otsustada, sest ma ise ei oska.
Aga ma võin mõelda, ma võin tuua välja erinevaid külgi ja laiendada ja laiendada, kuni kaob igasugune struktuur, sest ma ei oska piisavalt rõhutada struktuuri olulisimaid pidepunkte, ma leian neid liiga palju. Ülevoolavalt palju.

Ja kui ma pettusin leides, et tema, keda ma olin pidanud võimeliseks otsustama, oli ümber otsustanud, püüdsin ma õppida leidma otsustavust mujalt. Aga ..

Otsitud asjad pole õiged. Õiged on need, mis kohe välja paistavad. Aga neid näevad kõik ja kõik mõistavad, et tema on hea ja tema mitte.

4 kommentaari:

kidari ütles ...

ee ... valdavalt panid sa nyyd rappa kyll (vist). :D
hea olemine on niivõrd suhteline, et see ei saa olla kõigi jaoks sama ja seepärast ei saa seda KÕIK päris kindlasti kohe näha.
otsustavust on sinus kyll, aga see on vist mingi teise sildi alla sattunud ja seepärast sa ei tunne seda ära.
me pyydleme paraku ikkagi ideaali poole, niikaua kui leiame kellegi-millegi, mis on sellele suhteliselt lähedal. :)

Anonüümne ütles ...

ähhh, võta vabalt nati :P

lontu lõvikutsu ütles ...

Kui ma natuke karjun kuskil oma isiklikul peldikuseinal, siis saan ka natikeseks rahu taas.

kidari ütles ...

kõige kummalisem on, et kõik teavad, et otsitud pole õiged, aga nad otsivad/yritavad ikkagi ! :D

Minu blogide loend