laupäev, 29. oktoober 2005

Semiootika sügiskool

Anno 2005 ehk minu kolmas koolikogemus.

Kolmas kord põdeda seminaris kroonilist mölapidamatust. Esimene kord Barkalaja rühmas, teine kord Vetik Raivo rühmas ja nüüd Marek Tamme rühmas. Kui esimesed sõnad on sul ka arukad olnud, siis edaspidi hakkad ometi arulagedalt iga mõtet välja tooma. Olukorda raskendab kohv, mida ma tavalisest oluliselt rohkem tarbisin. Nimelt tavaliselt ma ei tarbi, aga kui tasuta saab siis kolm ohtra valge surmaga rikastet topsitäit leidis oma tee mu kurku ja mõju vererõhu näol on tunda tunde hiljem.

Aga tuttavaid sai nähtud ja meie sektsiooni ajaloo mõistmisest, kuhu küll peakõneleja tervislikel põhjustel kohale ei jõudnud, olid ilmunud ka mõned ajaloolased. Peale minu - poolenisti võõrleegionäri.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend