pühapäev, 27. november 2005

Aeg oleks täiskasvanuks saada


Umbes selliste sõnadega on minu suhtes esinenud peamiselt üks inimene. No mitmes mõttes on tal õigus olnud. Täna aga ma tahaksin, et keegi teine täiskasvanuks saaks.

Mul on üks väike töö: lihtne ja mitmeti huvitav - vaja pöffile mõnede filmide autorite/näitlejate kohta tekstikesi kokku otsida. Aga ei - ma ei tee piisava tempoga, endiselt. Piisava innuga. Ja ausaltöeldes on paljude kohta standartses imdb's ka vähe infot.

Ma sain täna oma kaamera tagasi garantiist. Üks klõps koduteelt.

6 kommentaari:

rupert ütles ...

Mis kaamera su sõbraks on?

lontu lõvikutsu ütles ...

Konica-Minolta Z3, ja Sul omal?

Leidsin kunagi kuskilt ühelt konkursilt vist Sinu tehtud topeltpildi, kus vanatädi juhtis nukujuhina pojapoega või umbes nii. Ma loodan, et ma nüüd ei eksinud, aga ühesõnaga: mida ise tarvitad?

rupert ütles ...

Vanatädi?
Hehe. Mu vanaema :)

Sony DSC-P150.
Pisike ja hea. Ise olen rahul.

lontu lõvikutsu ütles ...

No igatahes - meeldejääv pilt oli!

Ja kaamera - oojaa - võid tõesti uhke olla - pildi pikselite arv on muljetavaldav.

Minu oma on suur ja kobakas, kolm megapikselit vähem ja 30x20 cm piltidel, mis hiljuti prooviks tegin, annab see veidi tunda. Aga kuna mu eelmisel polnud korraliku optilist suumi, siis tahstin nüüd ja tahtsin palju. Näiteks see sama lõviga pilt - see on pildile jäänute suhtes täiesti salakavalalt distantsilt võetud.

Aga järgmise pilli peaks hankima peegelkaamerate sest - hoolimata nende suurtest mõõtmetest.

rupert ütles ...

Mu masin ei taha eriti head pilti hämaras/pimedas teha. Ja makro jätab soovida.
Või ma lihtsalt olen liiga nõudlik makro osas.
Samas pole ma jõudnud ikka veel manuaali läbi lugeda. Võibolla sealt saaks midagi tarka teada.

Ise kiikan poole silmaga EOS suunas. Siis, kui Suureks ja Rikkaks saan, võiks ju endale ka lausa soetada :)

lontu lõvikutsu ütles ...

EOS'i seeria on jah kõige lihtsam peegel - enim objektiive ja kogemusi.

Ma ei ole ka RTFM tüüpi inimene ehk ei loe neid paganama manuale. Makrole tundub mu objektiiv liiga suur olema - ikkagi kaks cm'i klaasi. Kuid hämara ja pimeda tarbeks on Z3 varustet objektiivi stabilisaatoriga, mis just mul streikima hakkas nüüd juba pooleteise kuu eest ja mis tõi kaamerale kaasa Saksmaareisi. Aga siiski oleneb kõik ideaalsest särireguleerimisest, mille riskiala on mul õnneks lihtsalt veidi pikem. Ja võimalusel saab ju kasutada statiivi! Kuigi jah - peegelkaamerate ISO tundlikused on hoopis teist masti ja ei tekita nii häirivalt palju punaseid häirepunkte nagu tavaliste kaamerate ISO400.

Minu blogide loend