reede, 18. november 2005

Kaks filmiõhtut

L. juba kirjutas oma bloogis ka minu kolmapäevasest filmiõhtust tema arvutiekraanilt, kuid mu oma filmitagavaraga. Ma ei lisa midagi muud, et see hakkas üsna hilja peale, peale minu üsna pikka mõtisklust, et mida tööpäevade järel puhkuseks teha.

Neljapäeval käisin ajalooringi filmiõhtul komöödiat Neeva Aleksander vaatamas, saal hirnus. Läksin hoolimata oma vaimu soovidest koju, kuid siis kutsus mind A. välja ja saigini üle oma hirmust ning sattusin Z. nimelisse Tartu joogikohta, mis oli rahvast pungil. Tore, mitmetel siin mainimata jäävatel asjaoludel. Sai end heaste tuntud, liiglobisetud. Ja peale rasket loengupäeva täna Revalisse, hommikul korjasin K. firmast üles oma 30x20 cm formaadis fotode katsetused, seitse pilti Norra maastikke. 9 kr pilt, mis arvestades fimensioone polegi ju hull, aga tõenäoliselt vajaks 4 mpix'ine kaamera asendamist 8 mpixise või umbes sellise peegliga - arghhh - raharöövel. Lõpeks on mu Z juba paar päeva enam kui kuu aega remondis ja esmaspäevaks veel Eestis pole.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend