esmaspäev, 9. jaanuar 2006

Sess, kullake!!!

Mul on üsna rullnoklik tuju! Sessi esimese eksami sain hoolimata väga hõredast õppimisest B, istun raamatukogus diivanil, levi on neetult kehv, sest kõik kohad on täis läpakatega eputavaid tudengihakatisi, ja eputan ise ka läpakaga.
Laupäeval käisin Revalis EMA raamatukogus, mis novembrist on Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia raamatukogu, tegelikult. Raamat, mida Tartus on kolm eksemplari (üks saksa keeles, üks vabalt kättesaadav) , on Revalis esindatud vaid ühe eksemplariga ja seda väga ajalookauges raamatukogus siis. Raamat oli väljajalutanud ühe mu kaasüliõpilasega, kuid helistati tagasi, sest too polnud veel Türile jõudnud. Kopisime siis seda 100 kr eest mõlemale. Ikka sai pahupidi.
Eile rongis lugesin kontsu läbi, tuttav baki arh. tudengineiu B. sattus samasse vagunisse ja istus sõbrannaga minu vastu, aga me kõik õppisime oma teemasid. Ma täna öösel lugesin siis seda raamatukoopiat "In defence of History", peale õhtut, kus ma ei oleks tohtinud ikkagi läpakat vooluvõrku ühendada. Igatahes lugemisest polnud kasu - eksamil juhtunud küsimuse vastust ma ikka ei teadnud. Kuid kuna eksami ÕISi aeg 1215 oli siiski vale ja kontsuvahel olnud aeg 1515 ei kehtinud ainult detsembri eksamiaja kohta, siis õnnestus ohtra kohvitamise vahele ka konts hommikul läbi vaadata tipnemisega pool tundi enne eksami algust. Aga kuna enamiku aega (kolmeni öösel) lugesin raamatut, siis enamik õppimise aega läks täiesti raisku. Lugedes tabasin end muuseas mõtetelt, et nüüd on teada, kust õppejõud oma loengud kopipeistis. Tegelikult see pole aus, ja oligi ju hea, et loengutes raamatu ilusamatele näidetele ka tähelepanu pöörati.


Ah - ja rullnoklik tuju - narrida üleõppijaid-tuupureid, kellest utlib vahutab täiesti. Krt - ma pean homme esitama pedagoogika artikli ju veel.

Lisa: Koduteel käisin läbi kingsepa juurest, kuhu enne eksamit viisin isalt tasuta saadud saapad. Saapad olid valmis, lisaks lubatud liimimisele (40 kr) oli ka õmmeldud (40 kr), viskasin 100 kr ja tagasi ei küsinud.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend