laupäev, 14. jaanuar 2006

Veini ja juustuõhtu

Mina, vana joodik, käisin siis sellisel üritusel.

Suurelt käitusin, sest enne käisin just ühe magistrandi töö statistikat excelis vaatamas. Too aga hindas mu tööpanust paremini, kui seda kuidagi ma ise oleks teinud.

Kell kuus jõudsin koju ja keerasin magama, kolmeni uni ja viie ajal jõudsin mõttele, et võiks Revalisse sõita. Mõeldud tehtud ja taas sai süüa.

2 kommentaari:

Terje ütles ...

kuule, mina käisin ka seal juustu ja bveinipeol. onju, kitsejuust maitses ikka kõikse paremini. ja see ümara pudeliga vein oli saast. väga saast. kuigi pudel tundub vinks!

lontu lõvikutsu ütles ...

Imelik oli ta jah, aga nime pärast ostsin ja hind oli ikka üsna kirves tal. Või no mitte nii hirmus kohutav, aga mitte ka soodne viiekümnene. Ühesõnaga -palun mitte näpuga näidata ja häbi-häbi teha, ma ju ei teadnud. Igatahes sai ta joodud. Ise sain ka klaasi.

Minu blogide loend