teisipäev, 21. veebruar 2006

Lühis

Mõnel tüübil on pikad juhtmed. Ma avastasin täna lõpuks, et ma olen kaks nädalat käinud kohal vale seminari rühmas. Mitte lihtsalt vales, vaid mitte magistrite, vaid bakalauruste omas. Samal kella ajal, kuid hoopis teises linna otsas. Ja siis ajasin ma pervertlikul kombel taga üht selles vales seminarirühmas viibivat ülimalt kena piigat. Otsejoones üle raekojaplatsi, üle kaarsilla (teine teisel pool kaart) ja läbi võsa Narva 25 ühikani välja, kus ekspluateerisin tütarlast muukrauana, et saada sisse kaardiga turvatud uksest, et minna Metsalooma poole jäetud seljakotile järele. Meenus ka, kuidas ma nädal tagasi samas seminaris käisin. Vaatasin uksest sisse - ammulisui - ja tunnistasin, et vähemalt õppejõud on tuttava näoga. Aga alles näe - täna sain teise õppejõuga samas seltskonnas aru, et vale koht.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend