laupäev, 25. veebruar 2006

Trepp


Mind kutsuvad tuttavad naissoost isikud kinno, restorani, jooma, linna. Ja ma lähen ka. Nad kõik on miskitpidi kinni, niisiis sõbrad võimaluseta jõuda kuskile edasi. Aga ma läen ka.

Eile käisin Hellas Hundis ja viru Keskuses R.'iga, päeva ajal. Üleeile käisin hilisõhtul Aedvilja tänavas joomas, kolm metalli tüüpi - "meta-meest" nagu mu kutsuja S. ütles, olid laua taga Bocki ja Rocki joomas. Ja viin ka. Pühapäeval käisin S.i ja tema eksmehega kinos, "Laps", Sõpruses. K.'ga olen mitmel korral restos käinud. Viimase kuu sees. Võibolla tundub see Sulle, mu armas bloogi lugeja, vähe. Aga minu jaoks on see harjumatult palju. Tõesti harjumatult. Aga peaks ehk suhtlema ka inimestega, kes on vabad ja vallalised?

Täna teatab mu gmaili postkast nõnda: "Meie süsteem näitab, et teie kontot kasutatakse ebatavalisel viisil. Et kaitsta Gmaili kasutajaid Gmaili võimaliku kahjuliku kasutamise eest, on see konto 24 tunniks blokeeritud." Naljakas. Ööpäev ilma kirjadeta, ma loodan, et see ei tähenda minu aadressilt lähtuvat spämmi. Ehk on niisama Opera 8.52 ja gmaili suhtlemisraskused, aga mu Tulirebane oli ju mitu päeva juba kaotanud CSSi kasutamise oskuse ja sealjuures ka gmaili näitamise võime. Ei tea miks. Täna tühjendasin profiili, kahjuks ei söö ta mu vanu bookmarke ära. Isegi neid mitte.

Üleeile tulin Tartust. Minnes seljakotiga pedagogika aluste seminari pool tundi peale õiget aega leidsin eest vaid tühja ruumi. Õige ka ju - kell oli pool kolm läbi. UTLIB oli ka juba ammu kinni, sotsteaduskonna seintest WiFit kätte ei saanud (MACide ligipääs SOPL ja SOPsyh võrkudes piiratud?). Kui ma lõpuks nelja eel Rahvamuuseumi juurde jõudsin, et pool tunnikest vaadata maja kavandeid, siis selgus, et ka see asutis oli kell kolm uksed sulgenud. Ja hea oli,sest muidu ma poleks olnud rongi saabudes jaamas, kui kohe kõik istepingid hõivati, sest seoses remondiga on teedel lühendatud koosseis. B.'d ei näinud, küll aga kohtasin P.'d ja M.'i. Ja lugeda ei jõudnudki, sest rääkisime P.ga arvuti- ja mobiiltelefonivõrkudest, nagu ikka. Õieti lasin P.'l rääkida ja küsisin lolle võhiku küsimusi vahele.

Täna võib meenutada, kuidas ma kaks aastat tagasi pingviinide paraadilt saabuvale purjus isale voodi kurja ärakasutamisega vahele jäin. No õnneks mitte tema voodi. Ja õnneks mitte millegi väga hulluga, aga ma ei olnud üksi.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ei ole kindel kas tahan teada, aga täpselt mida sa seal voodis tegid?

lontu lõvikutsu ütles ...

Olin parasjagu uinumas. Aga üldiselt oli see minust väheke ülemeelik, et see nüüd välja tuli. Ja kuna see tegelikult võiks väikest viisi saladus olla, siis hoiame ta sama salajas kui Sinu nime - salajane ;)

ruudu ütles ...

seda, et miks sa selle pildi kus sul on punased juuksed maha võtsid?

miks, oh miks küll=)

lontu lõvikutsu ütles ...

Sest mul on õrn hing. Ma vahepeal asendasin ta ühe teise sarnasega ja mulle tehti haiget. Aga Sinu soovil on ta nüüd töödelduna tagasi.

Minu blogide loend