pühapäev, 5. veebruar 2006

Nõnda algab palju

Koolivaheaeg sai otsa. Saab otsa.
Vaheajal käisin ehk nüüd tõesti viimast korda Setumaal. Sõitsin selleks enne seitset hommikul Tartusse küsides kassast piletid "õpilasele ja õpetajale".
Veetsin mõned päevad Tartus.
Püüdsin kirjutada oma tööd, mis tähendas wikipedia tõlkimist.
Puhkasin.
Partitsioneerisin kõvakettaid ümber.
Registreerisin uusi õppeaineid.
Mängisin lauamänge.

Käisin saunas, ja külas ning sattusin viimase tõttu õnnetul kombel vaatama "evrovizioni". Ei, ma ei kuulanud saadet - ma terroriseerisin oma võõrustajat. Hindamise lõpp mõjus meile halva üllatusena. Juba eelnevalt harkisjalu seismiseks sobimatuks hinnatud rõivastuses esineja, kes eriti aplalt puusi hööritas teenis minult ära hinnangu, et eesti saadab esindama end rootsi lipaka koos kahe saatelipaka ja gigologa.

Aga homme algab kool!

* nutt&hala&venerulett*

Registreerisin endale rohkem kui heal bakalauruseõppeajal kunagi semestriga tehtud sai - tervenisti 26 punkti. Esmaspäevast reedeni, kuid kolmapäevad puhkamiseks.

4 kommentaari:

MarkusDaaniel ütles ...

Näitlikustavad õppevahendid lastele?

lontu lõvikutsu ütles ...

Eip, siiski mitte - ühes korporatsioonis toimunud lauamäng Risk, mida ma pealt vaatama sattusin selle lõpuosas.

Anonüümne ütles ...

et kui naisel on ilus kleit seljas (noh, maitse asi) ja ta juhtub laval ka end pisut liigutama selle asemel, et puunukuna statiivile toetuda, siis see teeb tast lipaka?

mina nägin küll pigem mingeid väikseid puusajõnksutamisi, "aplusest" näis asi päris kaugel olevat. võib-olla on pigem tegu nende prillidega, mis sul ees juhtusid olema. vaatasid seda saadet ehk eriti kiimas meeste seltskonnas või siis eriti õelate naiste kambas?

lontu lõvikutsu ütles ...

Noh - see minu oma oli üks võimalik ja pigem veidi üleinterpreteeritud kirjeldus olukorrast. Mõjustet minu isiklikust tülpimusest tippspordi, muusikaürituste ja muu säärase jama promomise suhtes. Vaatasin seda kahekesi tuttava pigem raskema metallmuusika seltskonnaga harjunud preiliga, ammuse tuttavaga, rohkem virtuaalsest maailmast kui pärisilmast.

Minu blogide loend