neljapäev, 19. oktoober 2006

Lizzy II

Täna hommikul oli Suur-Ameerika tänav inim- ja autotühi. Minu eel jooksid punase fooritulega kaks inimest üle tänava, mina sain rohelisega üle ja kuulsin hetked hiljem seljataga lähenevat sireeni - politsei!! Möödus terve laar autosid - mustad maasturid, eravärvides, kuid vilkuritega autod. Kuid kell oli alles pool üksteist! Mõned hetked hiljem taastus tänaval tavapärane liiklus.

Teist korda sattusin kokku eriolukorraga kell seitse oodates korbi ukse ees, et tuleks keegi ja mu sisse laseks. Korbi ukse ees seisis politseinik. Trammiteed blokeeris must auto. Politsei autod passisid iga tänava nurga peal, politseinik takistas hoovist välja sõita üritajaid.

Kaamera viivitas muidugi lasuga. Seega ei ole isegi mitte printsi kukalt näha.

Pärast käisin EHI peol. Täitsa toredad neiud ja palju tuttavaid nägusid. Kinnitan, et minu seminaritöö retsensent A. Luure on korralik EHI õppejõud ja olen teda ka vabakuulajana vaatamas käinud, nagu mu armas lugeja ehk mäletab.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend