teisipäev, 17. oktoober 2006

Sügisreis


Õnnestus veidi kauem magada kui keskmisel reisilisel. Alustasin väljudes kell seitse Mustamäelt Pääsküla/Laagri suunas. Lõpetasin 0130 helistades (kasutult) uksekella isa ukse taga ja edasi (kasulikult) telefonil helistades.

Pettumus leides, et kell 930 ei välju Tartust Tallinna suunas bussi rohkem kui kahel (valel) päeval nädalas. Kella üheks tööle.

Ning kuidas ma keskraamatukogust kaks raamatut kiirkorras viimase külastajana hankisin. Teine nendest asenduseks raamatule, mis ma kolm nädalat tagasi Muhust tulles ära kaotasin. Kuid mida ma võisin leida kodust laualt? Raamatu mis ma kolm nädalat tagasi ära kaotasin! Kas saab minna hajameelsuses hullemaks?!

Aga mu selle korra väsinud ja kurnatud olematute mõtete asemel ootate te kindlasti midagi muud - pilte - siin nad on: http://sisust.pri.ee/ars2006

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend