esmaspäev, 13. november 2006

Hajali ...

Kummaline, kuidas vahel ...

Reedel - hilisõhtuses rongis - hoidsin kahte kolmandiku rahakoti sisust (täpsemalt rongipileti raha) toolil koos oma asjadega - viibides ise vaguni teises otsas, sest (ajaloolane/ajakirjanik/politoloog) A. R. keda ammu näinud polnud oli samasse vagunisse sattunud. Õnneks on inimesed ausad - vähemalt kui neid vähe on. Ja mõneti oli mul ju silm ka peal... poole vaguni pealt vesteldes tuttavaga.

Teiste inimeste unustamine aga mõjub vahest heasti - tühjas vagunis oli enne reisijate saabumist EE täielik komplekt - üle poole sõidust läks selle kaela. Vahelduseks "Jääalasile", mille olin M.M.'i soovitatud "Lumevaringuga" lihtsalt pealkirja märgilise sarnasuse tõttu segi ajanud. Rohkem fantaasiat ja vähem küberpunki - kuid ehk oleks küberpunk - mitte liiga raskekaaluline (nagu W. Gibson'il) hea. Või ... "Alexis Sorbas" (vaatasin juba andmebaasidest välja - täna ehk toon ära).

Nädalavahetus - mittemidagitegev puhkus - teisel päeval arendasin oma teadmisi swing'i kasutajaliidese komponentide kasutamisest. Veidi ja vaikselt.

2 kommentaari:

Kuri Hunt ütles ...

Mul on hea meel "Alexise" üle, et teda ei unustatud...

lontu lõvikutsu ütles ...

Mõningaid asju ei saa unustada, olgugi, et nad märgid on. Just selle pärast, et nad märgid on.

Lippasin peale veidi vara lõpetatud tööpäeva raamatukogust läbi ja nüüd on ta mu kõrval. Ehk alustan.

Minu blogide loend