pühapäev, 21. august 2005

Suur vanker

Kuigi ma jubaeile poole kaheteistmest kuud klõpsutasin, siis täna tegin seda siiski uuesti. Küll kulutasin palju vähem aega, aga ühe pildi, mis küll tugeva heledusetõstmise üleelanud, panen siiski siia. Kui ma ei eksi, siis Suur Vanker on mu elumaja katusenurga ning laudakatuse kohale jäänud. Kinnitan, et pilkases pimeduses. Kuigi jah - ka inimsilm nägi midagi (ja ilma mürata, mida isegi ISO100 pakkus).

2 kommentaari:

kidari ütles ...

aga ise pildistasin seda laupäeva öösel otepää kandis ... ööd on meil mustad. ja ilusad. ;)

lontu lõvikutsu ütles ...

loodan, et sul oli parem kaamera ja võimalus kasutada veel pikemat säri. mina igatahes sellel klõpsul üritasin tundlikust tagasi hoida müra vältimiseks, kuid ikka pidin pärast ise müra ülesvõimendama.

Minu blogide loend