laupäev, 9. juuni 2007



Tartu on suvel jalgrataste linn. Tallinn vajaks küll jalgrattaid rohkem - ka Tallinnas on kõik vahemaad kenasti jalgrattaga kaetavad, aga vaid Tartu rong ja Tartu ise on neist ummistumas, kuigi ka see "ummistus" pole veel piisav ja võrreldav ... aga millega võrreldav, ma esialgu võrrelda ei oska.

Ja kell üksteist läksid kaks sakslast üle kaare. Kui ma keelt õigesti kuulsin.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tartu ei ole eriti sobilik jalgratastele.. mul on küll ebameeldiv sõita siin, kuna autoteel ei taha liiklust häirida ja endaga riskida ning mööda kõnniteid sõites koguaeg ristmike ületamine on tüütu, kuna neid on nii tihti ja peab alati korraks maha tulema, kuna kõrged äärekivid muidu lõhuksid rehvi ära- eelmisel suvel käisin 3 korda õhukummi vahetamas ja korra ratast sirgeks ajamas.

lontu lõvikutsu ütles ...

No jaa, nõus - aga kui nii võtta, siis ei saa Eestis vist suurt kusagil linnas jalgrattaga sõita. Tartu on piisavalt pisike, et kõik sõidud mugavalt rattaga tehtud saab, tegelikult saab ka Tallinnas, aga Tallinna autostumus on veel masendavalt palju suurem ning seega ohtlikum. Lisaks on Õismäelt Priislesse ikka piisavalt pikk maa juba, et enam rattaga ei tahaks sõita tihti.
Kummidega on igal pool häda, Taanis tuttav ütles peale mitme aastast kogemust, et iga aasta peab väliskummid välja vahetama plus veel kaks korda tihemini muidugi sisekummid.
Minu kogemused on rohkem Tallinnast ja Kopenhaagenist, kus ikka leiab enamasti lapsevankrile või ratastoolile mõeldud laugema koha tasandi vahetuseks.

Minu blogide loend