teisipäev, 21. märts 2006

Kallis aeg

Naljakad asjad juhtuvad maailmas, ei - ma panen silmad kinni ja ma ei unista ning ma ei näe und.

Sai luurelennukite slaidisõu siiski veebi laetud.
Nädalavahetamine oli kurnav. EKLi kommerss ja miskine naljakas tervisekahju, mis selle järel öösel mu nii kaugele viis, et ma teise päeva hommikuse osani ei jõudnud. Ja naljakas oli kohata ühe Tartu ajalooõpejõu poega, kes õpib TTÜs umbes sama ala kui mina omal ajal õppisin, vähemalt omal ajal oli soojustehnikutel selle ala inimestega väga palju tegemist.
Täna sain Kristeli kulu ja kirjadega Tsink-Plekk-Panges ohtralt süüa, lõpeks peab ju meeles pidama isikuid, kes minu sünnipäevadel on käinud. Eelmisel aastal oli neid suisa kolm (K., K. ja I.). Tervenisti, või mis? Kahele on nüüd vastu sünnipäevast osavõtt tehtud tehtud. K.'le kinkisin "Püssid, pisikud ja terase" - etnoloogia/antropoloogiahuvi korral (mida ta viimasel ajal ilmutanud on) on ehk täitsa asjalik täiendus riiulisse. Ise olin kahe aasta eest suvel lugedes väga rahul.
Eile oli raske öö, täna olen juba enne kahte väsinud, aga homme saab taas magada - teisipäevased varased tõusmised on selleks semestriks otsas, minu õnneks.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tsau madis,
mul muuseas üks sõbranna tellis "pangest" magushapu kana (vt hiina köök) ja sai raskekujulise toidumürgituse, mis nõudis haiglaravi..

lontu lõvikutsu ütles ...

Sa vist millaskid rääkisid jah, ju neiul oli kehv seedimine. Mina rääkisin ka eile lauakaaslastele, kuidas mu Kanaada sugulane, kes sealmaal kliimaseadmeid paigaldas, ei astunud pärast hiina restorani köögipoole tööotstarbel külastamist restorani eestuksest sisse.

kidari ütles ...

jahh, aeg on tõesti kallis.
kahju, et ma selle nii hilja avastasin :D
aga kõike on võimalik parandada.

ja huvi sõjamasinate ja sõjanduse vastu on olnud kõikidel noormeestel (eri eas lihtsalt);)nii et, ei ole selles ka midagi erilist.

lontu lõvikutsu ütles ...

Eri eas? Mul oli see juba teismeeas ja on tänini ülimalt "obsessiivne". Eile öösel vaatasin ameerika reaktiiv F'id üle - F-8 Crusader, F-4 Phantom (millest kõik alguse sai, sest konvendis sirvitud eelmise nädala ekspressis vaatas Lennu läbi akna saksa Phantomeid), F-35, F-24, F-14, F-18 jt. Pidin seda tegema, sest eile rääkides oli mul JSF'i nummerdus meelest läinud, arvasin, et see ikka kahekümnendatesse jäi, aga selgus, et võistlesid X-32 ja X35 ning võitis Lockheedi F-35, mis nüüd siis viis aastat otsustet on.
Balti kaitsekolledz sõjatehnika arenguloo andmiseks mind palgata ei taha? :P

Minu blogide loend