reede, 24. märts 2006

Nii - nüüd ma siis tean

Tean, miks mul eile pea valutas ja ma töövõimeline polnud, miks ta ka täna hommikul ka valutas. Miks mu teine ettekanne eriti kvaliteeditu sai, koos laiskusega muidugi osalt. Miskipärast ei leidnud ma hommikul oma kootud mütsi - tuli sall ümber kõrvade mässida. Aga siiski ei olnud eile mütsi musta silla piirdele jätnud. Õnn. Väikestes asjades, et päriselt kõike ära kaotada ka veel ei oska.
Ahjaa - põhjus - 38,8 kraadi sooja minu kehal!
Praadisin pannkooke vorstiga, st seda, mis üritas olla omlett, aga eriti polnud. R. oli ikka rahul ja ähvardas mind restorani avama sundida.
Mõte venib kui iiris, aeg tundub paigal seisva. Kummaline.

2 kommentaari:

ruudu ütles ...

kas minu ostetud kraadiklaasist oli siis kasu ka?
(mis põhiline : see siis ei näitagi konstantselt 36.3?)

kiiret paranemist
!

lontu lõvikutsu ütles ...

Jap, Su kraadiklaas on täitsa töötav isend.lihtsalt Sina olid alajahtunud (:

Minu blogide loend