neljapäev, 16. märts 2006

Kolmapäev

Purjus peaga ei tohiks teha sissekandeid. Tervitus hr. Mart P., kes mulle ses asjus täna ka sõnu luges, et ma ikka mõtleks enne kui kirjutan. Siinkohal ka minu austusavaldus hr. Mart! Leian, et oled tõeline Eesti ohvitser, selline nagu mina tahaks, et ohvitser oleks (kuigi ma sõjaväge näinud pole) .
Ja veel, et ma püüdsin aasta enne politoloogiasse saada - ebaõnnestunult 2002. siis. Ning Amberi viis maakeelset raamatut olen lugenud, kuid "Herilase vabriku" asemel oleks vabalt võinud ju ka "Hyperioni" mainida. ( Tõsi - kolme esimest - kaks (teine ja kolmas) olemas ja kolmanda (õieti neljanda) ostuga peaks kiirustama. Mmmm ... E.L.'i käest seda 98. aasta aastavahetusel laenates lugesin terve aastavahetuse öö maha.)
Aga mainida tahtsin seda, et Herne poe hapukoorest on naljakas ilma jääda sel põhjusel, et müüja nii purjus oli, et eelnevatelt klientidelt 600 kr sisse kasseeris.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend