pühapäev, 20. mai 2007

Ei, mul on jätkuvalt halb tuju. Suutsin lisaks eelnevale uimaselt linuksit installides vormindada 60 giga FAT32 andmepartitsiooni ümber linuksi kettaks ext3 ehk andmed kustutada. Nad on taastatavad, aga neid tuleks kopeerida uuele kettale, aga kust võtta see 30-40 giga ruumi, mida see operatsioon vajaks?

Apteeker L. tegeles Väikses Puust linnas ümberlokeerudes jalutades kriitikaga minu madala enesekindluse aadressil. Teeb närvi mustaks. Sest tegelikult on just enesekindlus see, mis teeb inimesed rumalaks ja tahumatuks matsiks. Isegi kui nad on professorid. (Nagu mu mõni lähem sugulane.)

Või matsiks - nagu too saabijuht, kes ei suuda mõista liikluse ideid ja siis on veel ennast täis, et piduri asemel süüdimatult gaasi vajutas (linki otsima ei hakka, mäletate mu Oktoobri sissekannet).

Mul on viimased kaks päeva tunne, et ma tahan siit ära, sest kogu see ilm on täis ... kujutate ette küll - selline teismelise tunne. Eks need paar viimast ilusat ja stabiilselt kulgenud kuud ootasid pikisilmi vastupidist hoogu.

Käisin Tartus ja ei lähe sinna uuesti vist enne 8. juunit. Vahepeal tuleb Taanilinna lennukikandja ... kindlasti lähen seda pildistama. Usun, et läheb paremaks ...

Parafraseerides üht kuulsat pealkirja: "Have a life, a Universe and everything!"

(Ma arvan, et seda lausekest annaks ülima hoolega ja ilusti analüüsida ning mõtestada. Võibolla selle lause selles vormis ongi kõik sees ...)

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend