kolmapäev, 30. mai 2007

Sõitsin veidi peale poolt kümmet kodust välja ja suundusin mööda Mooni tänavat ja üle munakivise Toompea (Pikk-Jalg!) Linnahallini. Tõstsin ratta üles paekivimonstrumi katusele ja vaatasin kell 1010, kuidas Lusty ühe gaasiturbiini käima oli lükanud ja väike puksiir passis vööris. suundusid ühel joonel põhja suunas. Samas hakkasid Lindaliini punane katamaraan lahkus veejutiga, tagapool tegi seda Autoekspress ja mõlemad udust põhja pool paistma kaks must-kollast puksiiri, mis tulid ja võtsid kohad sisse Lusty vööris ja ahtris, kinnitasid end trossidega ning vedasid suure ja halli pool laevapikkust kai äärest välja.
Ma ei olnud seal üksi. Keegi Bocki pudeliga vanem "härra", kelle sõnapruugis esines üsna palju labasust, oli ka. Pakkus Bockigi, mida ma ei võtnud muidugi. Suhtlesin isegi vastu ja püüdsin hiilata oma teadmistega laevandusest. Veidi hiljem tuli soliidne suvises rõivas meesterahvas, kes pärast lahkudes soovitas mul tööd leida sõjanduses/laevanduses, et mu teadmised ja huvi olevat muljet avaldav. Tema rääkis ka teooriast, kuidas suuri laevu kai äärest eemaldatakse - kaks puksiiri teine teises otsas - mõlemal mootorid käimas ja sõudmas vastas suundades - üks veidi tugevama jõuga kui teine, aga vajadusel saab kohe ümber pöörata olukorra.
Lõpuks suundus ka Lusty kahe gaasiturbiini jõul põhja suunas näidates lõpuks objektiiviavale ära ka lennuteki ja ühe kokkupandud Merilini tekil.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend