teisipäev, 15. mai 2007

Tehes oma juba pikaaegset tööd Ajalooringi (pool-)ametliku fotograafina siis lõpeks said üles ka selle kevadreisi pildid. Välja sai umbes nii kolmandik piltidest veebi jaoks oluliselt vähendatud kujul - kes tahab ehtsat fotot või kolme meetrist plakatit seinale (või miks mitte Taevase rahu väljakule esimees Mao põlenud portreed asendama), see pöördugu palun otse minu poole. Ühtlasi kutsun oma suures edevuses üles teatama kõigist teistest pildikooslustest ja saatma mulle kindlasti kõiki originaale piltidest, kus ka mina peal olen.

Ühtlasi annan teada, et tõstsin viimase kolme reisi piltide kaustad ühtsesse süsteemi kausta http://sisust.pri.ee/ringireisid all (varasemad on kahjuks ebakindla php albumi sees, mis on mitu korda lahti põrunud ja ei tea vastutada päris galeriide korras oleku eest).

Minu piltide kohta muidugi disklaimer: kui oma nägu, selg või tagumik ei meeldi, siis objektiivi ja fotograafi silma ärge süüdistama kukkuge. Oli veel palju hullemaid usukogusid ja kahtlasi pilte, ausalt!

Mõni link piltidele ka: kõverad puitpostidele toetuvad korstnad, minaa!, Potjomkini pood, anšoovised kilufileest?!?, mjäuu!!, Tolli kirst, sõdurisurnuaed, Baltikumi parima kiirendusega traktor ...

Lugupeetud lugejad: mainige ära ka oma lemmikud, tõstke troonile või tallake porri - vastavalt sümpaatiatele - tunded valla!

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend