neljapäev, 29. märts 2007

See on maru hea tunne, kui avastad, et oled mõjutanud kedagi natuke millegagi. Ohei - inimene pole sulle iseenesest tähtis, hea on kui tegu on toreda persooniga, aga oluline on mõju ... kangesti tahaks hoida käes niidijuppe ja mõjutada nukkude armeed, keda nimetatakse inimkonnaks. Nupukesed mänguväljal ... on tunne, et ...

Ma tahan liigutada nupukesi, tunda sellest rõõmu, mida ma nagunii kellegagi jagada ei saa.

Inimesi ei tohiks raamistada ja panna paika süsteemi. Ei tohi öelda kunagi, et konkreetselt nii ta mõtles ja nii ta tegi. On üldistusi võimalik teha, et inimestel on kombeks karta seda teist ja kolmandat ja seepärast käituda vältides neid ja neid asju, aga mitte konkreetselt.

Nupukeste mõjutamine mänguväljal lisab enesekindlust. See aitab kaasa olelusvõitluses, sest jääd meelde ... ehk saab kunagi kasu lõigata, või veel rohkem mõjutada.

Mõneti on kõik vähem tähtsad inimesed meile nupukesed malelaual. Need, kes pole me südames. Parema ellu jäämise nimel on hea neid siiski mõjutada, et nad annaks meile elus häid võimalusi... vedamise korral.

Ma olen veidi kergemeelne vahel. Vastutus on hirmus asi. Vahel on hing näidanud üles selle vastutuse koormat kellegi õlule lükata. Ja loomulikult - põgenevad rotid uppuvalt laevalt. Parem ise vastutada, ise mõjutada.

(Tänan, K!)

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend