neljapäev, 28. detsember 2006

Kurb

Kaastunne, et noored mehed nõnda varakult annavad oma kalli juriidilise vabaduse ära. Sedakorda A., kelle särgis ma paadiga sõitsin.

4 kommentaari:

Kuri Hunt ütles ...

Oh ole nüüd, ma olen üsna kindel, et sa ise tahaksid ka. Või? Kui mitte vaid juriidiliselt, siis kindlasti kettide ja paeltega, piitsa ja präänikuga Taltsutajat end taltsutama.

lontu lõvikutsu ütles ...

Kurb on see, et ei saa sõpradega kokku.

Ja minu kallis vabadus? Oooei! Seda ei anna ma küll! *möiratab MGM stiilis* Paar päeva tagasi käis läbi, et Daki (kelle linki olen palju kuulnud, aga mitte lugenud) annab oma õndsa neitsipõlve vabaduse ära. Täpsemalt:

http://daki.tahvel.info/2006/12/25/te-ei-kujuta-ettegi

Kohutav! Kohutav!
*raputab end õõvastuses ja pöörab selja*

Kuri Hunt ütles ...

Aah, lõppeks ihkab loom rahu ja vaikust, sellist, kus on hea ja turvaline poegida. Ja kui juba rõngastamiseks läheb, võid olla omajagu kindel, et vabadus aiva suureneb. Sest siis ei olda vaba enam üksi (ja vangistuses iseendas), vaid tõeliselt vaba.
/Elul on õige kõla, heldeväeline hääl, kui sa üksi ei ela, kallistad kahel käel./
Seda muidugi eeldusel, et inimesed teineteisega sobivad ja teavad, et nad tõesti muud ei taha kui olla elu lõpuni koos. Jah.

Hundioru Nirti ütles ...

Juriidiline vabadus ära anda...? Abielu just tagab juriidilise vabaduse, kui mingid lollid mehed naitsega kokku elama panna, siis nad kaotavad oma viimasegi rahanatukese, pussy makes crazy, autod majad korterid kirjutatakse naise nimele & lõpuks peab veel pool oma palgast ka peale lahutust naisele andma

Abielu kaitseb mehi naiste eest :D

Minu blogide loend