esmaspäev, 15. jaanuar 2007

A: "keegi päss väitis, et tartus on odavamad hinnad, ja parem kraanivee kvaliteet, ja kenamad hooned ... (mõh? nagu) ... aga natsikeste foorumis andsin ma alla, nad on lollid kui saapad"
L: "kraanivesi on küll parem olnud, oleneb linnaosast"
A: "mkm, täiesti kindlalt mitte"
L: "aga osalt on head sügavad puurkaevud"
A: "tallinnas on muuseas üks euroopa kõrgemaid vee kvaliteete"
L: "mitte miski üleklooritatud järvevesi"
A: "hmm, vett ei klooritata enam ammu, tartus on just väga sooladerikas, ma veekannuga olen testinud, tartus pidi pidevalt äädikaga keetma ja maitse oli nilbe, tallinnas on hea"
L: "ma arvan, et see oleneb linnaosast, tartus ei ole vist nii tsentraalne, tallinnas sõltub ka osalt linnaosa torudest, ja osa vett ei pruugi tulla sealt järvest"
A: "reeglina on puurkaevu vesi kõvasti karedam, see vist sellest, et seal tõesti igasugu asju rohkem, järvevesi on suhteliselt mineraalivaba"
L: "samas - sisuliselt on see ju mineraalvesi, nii, et kasulikum"
A: "eee ... ma kujutan ette, kuidas keemikud sulle juba lajatada tahaks ... noh, natuke uraanisooli ja on ka mineraalvesi"
L: "miks osta värskat, kui saab kraanivett? hea maitsega"
A: "mkm ... ma ei joonud tartus üheski korteris eriti keetmata vett. jube halb maitse ikka ... ja värvus, aga see niiväga ei häirinudki, kui just katlakivi ... kuradi kiiresti tuli"

Ikkagi jääb L. oma arvamuse juurde ja tegelikult on majad ka ilusamad Tartus. Ja inimesed paremad. Seniste vaatluste põhjal. Ja kraanivett jõin eile mitu tassi - täitsa okei oli.

2 kommentaari:

Mina ütles ...

Kahjuks on Tartus kõikide objektiivsete või subjektiivsete näitajate järgi halvem vesi. Neli aastat kannatasin. Keetsin kannu äädikaveega läbi kord nädalas-paaris.

Hoonete kohta - sellisel hulgal hruštsohvkasid topituna igale poole (kesklinnas kaubamaja taga, peaaegu raekojaplatsi ääres jne) pole vist kusagil mujal Eestis. Lisaks ongi Tartu arhitektuuri firmamärk koledad majad segamini ilusatega, kivimajad puumajadega jne. Tallinna jätab pigem ühetaolisuse mulje. Paljud linnaosad on väga homogeensed (-mäed) (Tartus on ainult Annelinn ja Kivilinn vist sedavõrd ühtsed).

Kuigi mulle see segadus isegi meeldib.

Aga mis ärritab on see uue kaubamaja üle irisemine - vaadaku vana kaubamaja, mõni täis-situtud välipeldik on ka esteetilisem. Või vana turuhoone näeb välja nagu NSVL armee laskemoonaladu... pärast õhkulendamist.

Üksvahe viriseti uue kaubamaja katusel olevate "suurte" õhutusseente üle. Vaadake vana turuhoone katusele, sinna võiks lennuk omale pesa teha - niivõrd palju metalli..

Uus kaubamaja on arvatavasti kogu ennast ümbritseva kandi ilusaim hoone (kui vanemuine välja arvata).

[vana kaubamaja, kaubahall, turuhoone - tartu kesklinna koledate majade top 3?]

Huh, aga ikkagi on Tartus Eesti mõnusaimad kohvikud.


Suhtumisest: Tartu suhtumine on tihtipeale nagu rasedal juudist neegrimutil (neljakordne vähemus) - ära sa ometi midagi arvustavat tema kohta ütle, sest kõik muud kohad on kindlasti halvemad. Eriti Tallinn - mida Tartlased halvustamast ka ei väsi.

Nüüd tapke mind!

Mina ütles ...

Turuhoone peaks kõigepealt puhtaks pesema, siis aknad ära vahetama, siis need plekkjunnid katuselt ära kaotama. Alles siis hakkame rääkima :P

Vanus pole argument, mul on maal ka ennesõjaaegne välipeldik, kuhu enam keegi minna ei julge, kukud poole sajandi kivistunud sita sisse.

Minu blogide loend