pühapäev, 28. jaanuar 2007

Olin baarmen. Terve õhtu. Rääkisin kokkusattumistest. Aga lõpuks - pärast seda, kui olin neiud sõidutanud taksoga Õigesse Kohta (minu jaoks) ja saatsin neid veidi maad neile Õige Koha suunas (mis oli siit vaid veidi edasi), rääkis üks neiu, et tunneb A'd. Müstika - aga taaskord tõestus, et Eesti on väike. A. oli õpilane, võibolla mõneti kõige erilisem, aga laisk ja looder. Ma olen kindel, et ta on võimeline paljuks. Aga ta on looder. Ja seetõttu hukule määratud.

Mõtlesin enne minnes, et peaks rääkima ka neljapäeva muust osast. Sellest, kui ilus oli punane päiksese loojang Klaasist Majade fassaadidel vaadatuna raudruuna sadulast. Sellest, kuidas karusnahkse mütsiga vanamees teatas vene ja eesti keeles, et Jumal on kõikvõimas ning me peaks tema poole pöörduma. Rongis siiski terroriakti ei toimunud. Rong ei kukkunud Emajõkke. Me ei saanud hukka. Patuste rong - tõenäoliselt peaaegu kõik parastasid või irvitasid vanamehe üle.

Ma rääkisin Tornis, et ma usun Jumalat. Jumalat, kui Loojat. Ükskõik, kas ta sekkub või mitte.

Mõned usuvad ümbersündimist. Mõned usuvad Kahtlasi Asju. Mõned usuvad Vabamüürlaste Vandenõud. Mõned usuvad, et Juudid on Kõige Kurja Juur. Mina ei usu. Ma arvan, et ka juudid on Inimesed. Ma arvan, et valitsused ei ole puhtalt "evil force". Ma usun inimeste headusesse. Ikka veel. Lootusetu optimistina. Ma ei usu kahtlasi ebateaduslike teooriaid. Aga mul on rõõm, et mõned inimesed suudavad leida oma rahu neis. Ma olen natuke kade. Aga rõõmus ka. Ma tunnen end natuke parema, mis on kole. Ma usun, et ajapikku ma harjun ja leian Parema Tee.

Reedel sain palju Kriitikat. Adekvaatset. Rasket. Andsin viimase ühiskonnaõpetuse. Mind vaadati.
Reede õhtul läksin utlibi. Logelesin. Lõpetasin Galapagost. (Imehea oli! Lugege Paberiõgijaid!) Kohtasin L.'i.

Täna tuli meelde, kui ülikonna pükstega välja läksin. L. küsis, kas panna selga seelik või püksid. Tunnistasin, et ma ei tea. Et ma ei ole seelikuga väljas käinud, küll aga kandnud seda nalja pärast. Aga täna ülikonna pükstega oli vist umbes sama kui olnuks seelikuga. Eile õhtul olin E. juures. Mõtisklesime Meeste Mõtteid. Vaatasime slaidisõud, mida näitasin reedel üheksandale. Vaatasime ka neid filmilõigukesi, millega tehnika alt vedas. Täna käisin söömas S.'iga - sel korral tegi tema välja - lõpeks edukas välisministeeriumi ametnik. Esimest korda käisin Tsink-Plekk-Panges (kui välja jätta K. hällipäev läinud aastal).

Pärast olin terve õhtu joogimeister. Veinid-veinid-veinid. Joogid. Lõpus ka mulle.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend