esmaspäev, 1. jaanuar 2007

Ma ei usu.

Ma ei usu, et valitsustel või vabamüürlastel või kellegil on mingid karmid diilid "hallidega", kes meil siin tegelikult juba poolsada aastat või kauem külas käivat. Ma ei usu, et need vabamüürlased või valitsejad meie kõigi energiat endasse ahmivad, kuigi vanal heal enesekasu poole püüdleval moel tahavad kõik omi taskuid täita (eriti ehk prantslased) ja tagada iseendale ja järglastele paremat tulevikku.

Ma usun, et Universumis ei ole me üksi. Ma usun, et "võõrad" ei tule siia relvis ja tapma - tähereisimis võimeline tsivilisatsioon peab olema ületanud "lastehaigused" nagu ksenofoobne sõda ja vägivald. Neil ei ole vajadust "isamaa" järele, neil on terve (suuremalt jaolt ma siiski usun, et tühi) Universum. Mateerial ei ole valus kui teda reformitakse, ka bakteriaalne elu ei ole võrreldav 4,5 miljardi evolutsiooniaastaga maakera biosfääri tekkinuga.

Ma olen optimist. Hoolimata kõigest.
Ja leian, et parem on tegeleda asjadega, millest tõuseb kasu - kas iseenda suurt lõbu või muidu kasu. Mitte ajada taga lendavaid taldrikuid. Mis võibolla tõesti olemas on.

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend