pühapäev, 4. veebruar 2007

Miks ei ole keegi taibanud teha maismaasõidukeid rullikute peal? Umbes sedasi nagu see siin. Kas ei oleks mitte palju efektiivsem kontaktpind maaga? Palju parem pidurdamine ning kiirendus ei võtaks kunagi kummi susisema või mingitesse imelikesse haigetesse piruettidesse, millega näiteks seisvale linnaliinibussile otsa kaaretada (nagu A, kes oma värske kalli masina seepeale metallikokkuostu müüs). Ahjaa - pööramine unus. Iseenesest peaks rullid olema vetruvad - et ebatasasused tee keskel ei lennutaks masinat, vaid võimaldaks servadega maha jääda. Tõenäoliselt peaks mõned esimesed ja ehk ka mõned tagumised rullikud olema pööratavad veidi. Koos tugivankriga. Igatahes jääks ära roomikute raske energiat kulutav liigutamise efekt. Rullidel oleks nagu ratastel oma veeremis inerts (kuigi nende väiksuse tõttu ehk mõneti väiksem), imehea kontakt maaga. Kas Abrams mitte ei pidanud maapinna ruutsendimeetrile avaldama 50 korda vähem survet, kui suvaline sõiduauto oma kummitaldade ruutsendimeetritele? Hoolimata kaaluvahest 70 ja 1,5 tonni vahel. Ei leia konkreetset väidet enam üles, ei viitsi otsida ka.

(Ahjaa - teate kui rasket tööd ma teen? No lugege! Kõlab ju kohutavalt? Töö spetsiifika on igatahes päris huvitav problemaatika. Töö, milles töötajate arv ei lühenda töö tegemise protsessi, kus töötajate arv komplitseerib koodi, tõstab vigade arvu, ohustab lõpptulemusele jõudmist ja raiskab väga palju raha.)

Kommentaare ei ole:

Minu blogide loend